به میزبانی فین برگزار می شود

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال  و لیگ دسته اول فوتسال هرمزگان



با همکاری هیات های  والیبال و فوتبال استان و با توجه به ظرفیت بالای میزبانی مسابقات در سطوح مختلف شهر فین مرحله نهایی لیگ برتر والیبال  و لیگ دسته اول فوتسال هرمزگان به میزبانی این شهر برگزار خواهد شد.

      

به گزارش صبح ساحل ، آرش اسمعیلی سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش فین گفت : در اواخر هفته جاری میزبان بیش از ۲۵۰ ورزشکار و عوامل اجرایی در رشته های والیبال و فوتسال با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در باغ شهر فین هستیم.
وی شرایط مناسب آب هوایی شهر فین در فصول مختلف سال ، وجود زیرساخت های مناسب و تعامل دستگاه های اجرایی بخش  را از دلایل  این میزبانی ها عنوان کرد و افزود: در گذشته نیز باهمکاری دستگاه های اجرایی بخش ،هیات های  ورزشی بخش و استان ، شورای اسلامی ، شهرداری و همراهی کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش رویدادهای مهمی را از جمله همایش بزرگ پیاده روی با پخش زنده از شبکه سه سیما، هندبال بانوان استان با حضور ده تیم، کانوپولو چهارجانبه با حضور استان های یزد ،کرمان و فارس، والیبال و فوتسال مدارس و باشگاهی استان ، بدمینتون و مسابقات بومی و محلی روستایی را میزبانی کرده ایم .وی تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه اجرایی، شناسایی استعدادها ، معرفی ظرفیت های گردشگری بخش و تبادل فرهنگ های مختلف بومی  سایر نقاط استان را از دیگر اهداف این میزبانی ها عنوان کرد.
اسمعیلی بیان داشت: درنظر داریم با تعامل سازنده با هیات های استان و شهرستان توسعه و جذب توریسم ورزشی را در منطقه گسترش دهیم.
سرپرست اداره ورزش فین از روند روبه رشد توسعه فضاهای ورزشی درسطح روستاهای بخش از دورترین نقطه تا نزدیک ترین روستا در سال های اخیر با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره ورزش  و جوانان شهرستان، همراهی نماینده گان مردم در مجلس و همچنین نگاه مثبت بخشداران سابق و فعلی  و مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی بخش خبر داد و اظهار امیدواری کرد:  در دوره جدید مدیریت عالی ورزش استان مهم ترین دغدغه و خواسته به حق  جوانان در شهر فین که بعد از حدود دو دهه چشم انتظار احداث زمین چمن هستند با توزیع متوازن و عادلانه منابع برطرف شود.
مسؤل ورزش و جوانان بخش فین خواستار توجه به زیر ساخت ورزشی در دهستان گهره با دارابودن چندین روستابا جمعیت جوان به عنوان پیشانی ورودی شهرستان بندرعباس شد. آرش اسمعیلی در پایان از تکمیل و افتتاح سالن ورزشی روستای رضوان درآینده نزدیک خبر داد و اظهار امیدواری کرد:  با مشخص شدن پیمانکار این سالن  تکمیل شود  تا جوانان مستعد در بزرگترین روستای استان شاهد فضای مناسب درآینده ای نزدیک باشند.
مسابقات نهایی والیبال لیگ برتر استان با حضور چهار تیم به مدت دوروز و دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال هرمزگان با حضور شش تیم به مدت پنج روز از فردا  چهارشنبه هجدهم اسفند ماه در سالن های ورزشی زنده یاد ذاکری و  مجموعه خلیج فارس و فجر محله مارم فین برگزار خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها